09 januari 2011

Slut på helgerna .....

Ja, så är det äntligen slut på helgerna! I morgon börjar "vanliga" veckor igen. Skönt med lite struktur i tillvaron.

Denna dagen har varit en bra dag. Jag har varit på ett 9-årskalas - jättehäftigt! :-) Många fina ord!

I övrigt har jag, som vanligt på söndagarna, haft tvättstugan. Jag har också fått sytt några "half square triangles" till min försenade julduk (nu kan jag hoppas den blir klar till nästa julhelg!). Min kompis kom förbi på en kopp thé, kul att prata en stund.

Ikväll blir det till att titta på "Morden i Midsomer" och lite handsömnad. Bindingen på en julduk (!) skall sys fast.

1 kommentar:

Carmen sa...

Det är bra att vara ute i god tid. :o)
Morden i Midsomer tittade jag också på. M sov i soffan och då fick jag chansen på fjärrkontrollen. :o)
Kram