23 februari 2011

Tyginköp .......

Nu kunde jag inte hålla mig längre! Mitt löfte till mig själv att inte köpa mer tyg innan jag sorterat upp redan befintligt lager sprack för någon vecka sedan. Då hittade jag dessa tyger på nätet. De översta har jag planer på att använda till "The Margo  Handbag". Köpte det mönstret när det kom ut men har inte hittat något snyggt tyg förrän nu. Det kommer att bli en härligt vårlig väska!





Dessa lite mer konventionella tyger  är s.k. "bra-att-ha"-tyger. En del av det ljusa har jag tänkt ha som baksida på en duk - resten hittar jag säkert någon användning för. Om inte annat så till isolering i syrummet.


2 kommentarer:

Carmen sa...

Vilka härliga tyger du köpt. De översta har verkligen läckra färger. Lycka till med sömnaden!
Kram

Jessica i Nyköping sa...

Ja Margoväskan blir nog fantastisk i de där våriga tygerna!