22 januari 2011

Sysselsättning en lördagseftermiddag i januari .....

Som jag skrev för ett tag sedan så håller jag på att göra klart ett par juldukar jag började på innan jul. Den som är på bild här har jag äntligen fått skurit ut tillräckligt med gröna rutor till den yttre kanten. Nu ska den "bara" sys ihop.

Eftersom tygbitarna ligger utlagda på köksbordet har jag lite press på mig att fixa till det.

I skrivande stund sitter jag och kollar på handboll Serbien mot Sverige. Det är halvlek och Serbien leder med 13 mot 12. Jag är så lyckligt lottad att jag kan se matchen i HD. Vid sport och naturprogram är det stor skillnad mot "vanlig" TV.

1 kommentar:

Carmen sa...

Julduken kommer att bli jättefin.
Jag såg också matchen, så spännande det blev till slut. Kul också för mig att titta på, en av spelarna och hans bror har varit lekkamrater till mina barn när de gick i skolan. Han var redan handbollsfrälst på den tiden. HEJA SVERIGE! :)
Kram
Carmen