01 april 2008

Uppdatering

Veckorna går så fort så jag har svårt att hänga med. Förra veckan var det fullt upp med jobb, ett årsmöte och en helgkurs.

Liz Hoffman från Squarelizonline höll kurs för 14 quiltsugna damer som ville lära sig mer om SnS-linjalen. Det blev en superbra helg med intensiv undervisning - jag var bara så trött när jag kom hem på lördagskvällen. Under lördagsnatten tappade vi ju en timme pga av övergången till sommartid, men jag kom ändå i tid till klasstart på söndagsmorgonen.

Men ...... så mycket jag lärt mig och så mycket inspiration jag fått! Nu gäller det bara att hålla kvar alla bra vibbar och börja använda linjalen till fina saker.

Så mycket stickat har det av förklarliga skäl inte blivit, men jag tänker göra en liten bit nu.
Resultat "so far" kan du se här till höger. Som jag sagt förut så är den väldigt rolig att sticka.

Inga kommentarer: