24 oktober 2008

Dan före dan före dan ....


Fredag och äntligen hemma efter en lång dag på jobb. Jag har lite svårt att fatta att jag inte ska gå till jobb på måndag - utan då befinner jag mig i Houston, Texas på världens största quiltmässa. När jag i våras bestämde mig för att åka verkade oktober väldigt långt borta - men huj vad tiden går!


I går blev jag klar med min speciella "biljett"-väska. Den gick faktist rätt så fort att sy. Den lilla "rullen" med rött band är en smart inköpskasse sydd efter ett mönster av Anne-Pia Godske Rasmussen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig resa :D

Carmen i Malmö sa...

Hej! Inte visste jag att du hade en blogg. Hittade den via en annan bloggare, du vet kanske vem. :O) Hur är det i "det stora landet"? Varmt hörde jag. Ha en trevlig vecka och hitta något kul på festivalen att ta med hem till lilla Sverige. Kram